Bestilling og betaling
Bestilling kan enten skje via vår nettbutikk eller via mail. Frist for bestilling er dagen før kl 12:00.

Du kan betale med faktura.

Bestilling er ikke bindende før bekreftelse fra God og Mett AS foreligger. Bestillingen er, etter bekreftelse fra God og Mett AS, bindende for begge parter.

Ved avbestilling mindre enn fire dager før avtalt dato faktureres 50% av total ordre.

Antall porsjoner bestilt vil kunne endres oppover etter avtale, men ikke nedover mindre enn fire dager før avtalt dato. Etter dette blir alle porsjoner opprinnelig bestilt fakturert.

Henting av mat
Om ønskelig kan maten hentes hos oss. Hovedinngangen er åpen mellom kl 08 og 16 hverdager, men stengt øvrige tidspunkter. Kommer du utenom disse tidspunktene kan du ringe oss når du er utenfor.

Maten vil være pakket i transportkasser av isopor som holder matens temperatur i opptil to timer.

Vi anbefaler å sette kald mat fram i romtemperatur 30 minutter før bespisning.

Levering av mat
Vi leverer på døren etter avtale. Leveringstidspunkt avtales på forhånd, men vi forbeholder oss retten til å leverere innen 60 minutter før gitte tidspunkt, men ikke etter dette tidspunktet.

Det er en forutsetning at kunden er tilstede ved levering, hvis ikke vil maten bli etterlatt på leveringsadressen for kundens regning og risiko. Ved leveringer må lovlig parkering være tilgjengelig på leveringsadressen, ved mangel på dette må kunden selv være behjelpelig med å ta i mot maten på gateplan da våre sjåfører ikke har anledning til å gå ifra bilen uten parkeringsplass.

Maten vil være pakket i transportkasser av isopor som holder matens temperatur i opptil to timer.

Vi anbefaler å sette kald mat fram i romtemperatur 30 minutter før bespisning. 



Servering
Alle 3-5 retters middager som God og Mett AS leverer krever at det er servitører tilstede. God og Mett AS stiller ikke med serveringspersonale, men vi kan videreformidle kontakt med Adecco som tilbyr servitører vi har god erfaring med å bruke. Normal pris ligger på rundt 350 kr pr time.

Alternativt kan dere stille dette selv og følgende krav må oppfylles; Serveringspersonalet skal ikke være av de spisende gjestene og man beregner 1 servitør pr 12 gjester ved sittende middag/servering ved bordet og 1 servitør pr 20 gjester ved buffèt/minglefest.

Klager
Dersom man ønsker å klage på produkter levert fra God og Mett AS, skal det gjøres umiddelbart ved levering eller senest 3 timer etter levering. Henvendelser kan gjøres på telefon eller pr epost. En epost med tidsmerking vil bli ansett som en henvendelse i tide.

God og Mett AS tar ikke ansvar for behandling og lagring av leverte produkter etter avhending og eventuelt feil lagring eller skjødesløs håndtering står for kundens regning.

Force Majeure
God og Mett AS kan ikke bære ansvar for forhold som ikke er eller kunne vært kontrollert på forhånd. Det kan ikke stilles erstatningskrav eller påberopes rabattering som følge av uforutsette hendelser og eventuelle problemer som måtte oppstå og forhindre produksjon, levering og lignende. Situasjoner som kan oppstå er f.eks trafikkrelaterte problemer, strømbrudd ved utomhus anlegg, tyveri av eiendom og lignende.

God og Mett AS håper din bestilling faller i smak og ønsker deg velkommen igjen også neste gang!